Frukost dags, urg!

Varje gång ja vaknar ringer skalmanklockan inom mig å säger att det är dags att äta, JA verkligen hatar de, är inte ens hungrig så varför, jo för alla säger att man måste äta frukost, de har lixom blivit en fixering; man SKALL äta mat var tredje timme, men om man inte e hungrig då... gahhhhahhhah
Så nu sitter ja här iallafall å försöker äta mitt ägg å lite makrill i tomatsås, muuum not.
Problemet är att när ja trycker i mig den första födan på dagen triggas hela dagens sug igång, mina tankar fokuseras endast på mat mat å åter MAT, det är så sjukligt jobbigt. sitter ju redan å planerar va ja skall äta resten av dagen... varför blev det just jag som hamnade i denna skiten? Men det värsta är att ja e verkligen inte ensam, finns flera andra som lever dagligen med den här skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0