Beroende jag?

Inte alls mahaha, jo just det ja, nu sitter ja här med mitt glas vin å tvingar bort mina grubblings-tankar å det är svårt, mitt knep för det innan va att hetsäta i timmar tills jag spydde utan att behöva stoppa fingrarna!! vilken känsla; hat, kärlek, tårar, lycka, ånger, glädje, självömkan... ja kan fortsätta att ösa ut känslorna som kom då men låter bli.
-
I nästa vecka skall ja få hem lite tabletter som skall hjälpa mig på vägen till att tappa några kilon, låren har vuxit, de enda som passar e tights, pinsamt å äckligt. Skall bli så underbart, hoppas bara att ja klarar mig utan hetsät tills dess, allt blir ju lite lättare då.
-
Nää nu skall ja ta mitt glas vin å dansa runt här i mitt lilla vardagsrum, de e ju trotts allt lördag å stan kallar på mig, kan ju inte vara den lilla tjejen som bara tycker synd om sig själv (okey vissa dagar är det okey).
-
Å glömde en sak haha de ja ville komma fram till är att ja e beroende av vin av alla slag eller nja allt med alkohol i.
PUNKT. (inte bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0